به گزارش روابط عمومی ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه؛
کارشناسان مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف اداره کل بهزیستی ضمن بررسی سامانه ی پیشخوان مجازی و سامانه راهبردی میزخدمت در جلسهای که با حضور کارکنان بهزیستی روانسر برگزار شد به موضوع شرح وظایف مراکز پذیرش بهزیستی پرداخته و تاکید کردند: داشتن دانش، مهارت، صبوری، خوش برخوردی، امیدآفرین بودن در کنار خلاقیت و توانایی ارائه راه حل، می تواند به ارتقاء کمی و کیفی خدمات سازمان منجر شود.
شایان ذکر است کارشناسان پذیرش و هماهنگی گروههای هدف اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه سرپرست و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان با حضور در دفتر ارتباطات مردمی این اداره با تعدادی از مراجعان این دفتر دیدار چهره به چهره داشته و به بررسی مشکلات آنها پرداختند.
لقمان لطفی در پایان به ظرفیتهای شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع و اعتبارات سازمان بهزیستی و وجود ظرفیتهای قابل توجه در شهرستان روانسر از جمله وجود خیرین، مؤسسه خیریه در شهرستان و همچنین تعامل و ارتباط با سایر دستگاهها از جمله دادگستری، اداره اوقاف و هلال احمر میتوانیم بسیاری از مشکلات مددجویان و جامعه هدف را برطرف کنیم.
برای پیوستن به کانال ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه در پیامرسان ایتا، اینجا را لمس کنید
نظر شما